Търсене в този блог

Заетостта (първа част)!

Какво ще пишем сега за тази пуста заетост. Трудна темичка избрахме за тази вечер ние, DobrinishteClub, но можем да се справим, разбира се. Първо, да си зададем въпроса - "Наистина ли сме толкова заети, или просто така ни изнася?". Сега стоя на компютъра и пиша статия.....зает съм. Но някой от вас ще каже: "Голямата заетост, да пишеш някакви редчета текст". В момента съм зает, но след като свърша със статията оставам свободен и ще започна да играя някоя игра. И ако ми звънне телефона и някой ме попита "Какво правиш", аз ще му отговоря това, което в действителност правя. Но има хора, които ще кажат "В момента съм зает и не мога да говоря"....Но каква е заетостта в този случай? Някаква игричка си играя....Ако имаме неотложни ангажименти, първо тях трябва да свършим и след това да се заемаме с "екстрите", като игрички, чатове, слушане на музика и т.н. Тази статия не е много в мой стил, но смятам, че ще разберете смисъла. Дали в действителност хората са заети, или просто си втълпяваме, че имаме неотложни задачи, които не са нищо особено, а просто загуба на време? Скъпи читатели, помислете по този въпрос! :)




DobrinishteClub TEAM 


Няма коментари:

Публикуване на коментар