Търсене в този блог

Човек се учи от грешките си! :)

      Здравейте от мен, забравихме се....Сега ще си пишем за грешките в живота и какво правят те с нас...Случвало ли ви се е да сбъркате в нещо и после да ви е яд, че е станало?! Ще отговорите "Да", но това е то, животът.
     
      Когато човек допусне грешка, той се учи от нея и не я повтаря. При повечето хора е така, но някои си продължава и продължават....за тях е лошо. Когато допуснете грешка, помислете. Погледнете над нещата както трябва...по-просто казано-реално! Когато гледаме реално на нещата, ние виждаме какво всъщност се случва. Когато допуснем грешка или се опитваме да я поправим. Когато една ГРЕШКА ви нарани, опитайте се да я превъзмогнете и да преминете на следващо "ниво". Учим се от това, което не ни изнася, но го разбираме след като го направим...и аз се обърках от това, което пиша, но изводът е, че като направите нещо, което мислите, че не е правилно, следващия път не трябва да го правите. Учим се....учете се....както казах, "Това е то, животът". Живеем, за да оцелеем. Когато мислите, че грешите в нещо, помислете и тогава продължете.
     
      Ох, тази вечер вълната, която ме удари е "Грешките"....явно и аз съм допуснал такива....но съм ги поправил! И продължавам да се боря в живота и да поправям грешките си....така може би ще постигнете нещо повече от другите! Опитайте! :) Грешете по-малко и повече мислете! :) До скоро!


Няма коментари:

Публикуване на коментар