Търсене в този блог

Усмивката

   Стоиш пред мен с поглед студен, а под този поглед студен виждам усмивката ти. Тя е толкова красива, невинна и лъчезарна, че дори природата се радва на нея.
   Така сломен от днешният ден, копнея и жадувам да я зърна поне за час, поне за миг. Да се вгледам в нея и да разбера, какво си за мен. Тя кара ме да забравя моите проблеми, всичко лошо и ненужно и да продължа да гледам нея. Стопля ми душата, като огън и разтапя тоя вечен лед. Дори сълзи да лея, аз ще спра. Дори да спра да дишам, твоята усмивка ще ми е достатъчна за да живея. Тя ще бъде моята душа, дори сърце. Ще бъде всичко за мен.
   Усмивката ти великолепна, тя е сърце-разбивач. Веднаж видял я, не можеш да я забравиш. Веднаж загледал се в нея не би видял нищо по-красиво на света.
    Не искам тя да слиза от твоето лице. Дори когато не ти е добре нека тя да бъде там, да топли човешките души и да кара и другите да се усмихват. Всяка усмивка е красива и излъчва чар. Всяка усмивка топли и показва радост. Или поне радва другите. Усмихвайте се винаги и ще промените света, не целия, но поне този около Вас.




Няма коментари:

Публикуване на коментар