Търсене в този блог

Здравейте

Здравейте,
вече съм администратор на страхотния блог Добринище клуб.
Много съм развалнуван от това и затова реших да ви поздравя да отдам своите благодарности на приятелите ми които ме направиха администратор на блога. Това значи много за мен и е голяма стъпка напред. Благодаря Ви!!!
Малко развалнуван от това мое ново начинание реших да пиша и да ви поканя да заповядате при нас в град Добринище. Наистина си заслужава когато се прибирах отново се загледах в поредната прекрасна вечер над града. Красотата и спокойствието в края на толкова специалният за мен ден.

5 коментара:

  1. Не ти си повече от админ, ти си приятел...благодаря за милите думи!!! DobrinishteClub Forever

    ОтговорИзтриване
  2. моля пак заповадай за тебе винаги сметам знаеш

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. поздравления за интересния блог!надявам се, че ще набере много последователи!

    ОтговорИзтриване