Търсене в този блог

За една приятелка...

   Ей ме пак... както се казва, нямаме спирка то пък и за какво да имаме просто изникна ми нещичко и няма как да не го споделя с вас нашите любими читатели...всъщност става въпрос за много добро впечатление, което ми беше направено от една приятелка и реших да я зарадвам...

Но ти ли пращаш всяка нощ това                                    
лице да бди под моите ресници?
И бдиш без сън над моята глава,
и будиш дълго моите зеници?
Душата ти ли идва на лъчи
в потайните ми мисли и желания
в лъжа и леност да ме уличи
и да измери моите деяния?
Не твоята любов над мене бди.
Уви, тя не е толкова голяма.
А моята любов до мен стои
на бодра стража, трепетна и няма.

Тя бди, додето ти отсъстваш тук,
далеч от мен и в близостта на друг.


Радвам се че Шекспир се чете и в Добринище. :) не се съм съмнявал...
Сега да споделя за злите езици, тя е само приятелка много готина... и само хубави неща, може да коментирате колкото си искате... 

P.S: Много ще се радвам, ако ти хареса написаното от най - добрия.

С уважение: DobrinishteClub


5 коментара:

  1. Иване, трепеш рибата брато (bow) Браво, а коя е приятелката?! :)

    ОтговорИзтриване
  2. И какво се оказа злите езици са мойте сътрудници...хей просто приятелка е с вкус към четенето... :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Хахахаха, добре....ясно....не искаш да кажеш :p

    ОтговорИзтриване
  4. Евала пич много хубаво неще тая приятелка е касмтлиика сащо като нас че те има като приятел ;)

    ОтговорИзтриване