Търсене в този блог

Представи си...

Представи си, дълбоко в недрата на нашата любов, аз силно те мразя, мразя те за всичко това, което ми причиняваш. Искаш ли да ти обяснявам ? Не не ти отговарям ! 
Представи си, мразя те, защото до болка мисля за тебе, ревнувам те, както никоя до сега.
Да на всяка друга съм го казвал !
Представи си, мразя те защото ме караш да се повтарям, не го ли усещаш, не си ли го усещала. Да точно така, защото те обичам !
И все пак в тази омраза, аз намирам сила безпределно да те обичам, този поглед, тези устни. Обич ли казах, не страстно те желая !
И между омраза и любов аз усещам безразличие, не моето, а твоето, защото не намирам сила, да кажа това което пиша и мисълта ми се повтаря ден след ден, а е нощ безкрайна и потайна.


Няма коментари:

Публикуване на коментар