Търсене в този блог

Преход из красотите на Добринище...

Преди няколко дни бях на едно преходче за 2 дни. Да ви кажа, бях забравил какво нещо е да си в планината....Не е нещо, а е всичко! Няма по-красиво нещо от природата...нашата особено. Само че тръгнахме от друга страна и на края пристигнахме на хижа Безбог, която е към Добринище. 

Красотата....бях я забравил наистина. Спахме на заслона на Тевно езеро, пихме по една ракийка вечерта преди да си легнем и на другата сутрин - хоп...право към Безбог. От тогава съм решен да правя всяка седмица преходи с приятели, защото там се чувствам прекрасно...безгрижно...без никакви проблеми...чист въздух....направо без думи оставам! Казвам ви, давайте и вие, ходете...разхождайте се по планината, няма по-красиво нещо! Утре се събираме компанийка и изчезваме на Мотосъбор Предел, където ще покуфеем малко с приятели разбира се. Хайде, до скоро и умната!


9 коментара:

  1. Прекрасен живот между скали и чукари... :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Важното е,че живее, а къде - това е подробност. Не бъди дребнав. :))

    ОтговорИзтриване
  4. Нещо май съм изпуснал...Виктория? :D Която е? :D

    ОтговорИзтриване
  5. Хаха, съседката ти с ново име! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Защото ми харесва значението на името - победа.:) :D

    ОтговорИзтриване