Търсене в този блог

Какво си ти за мен?!

Значи, тая любов мен май не ме оставя на мира....Искам всички да разберат колко съм щастлив!!! Реших да напиша няколко реда за един много скъп човек за мен! Няма да споменавам имена. Просто искам да и покажа чрез тези редове колко много значи тя за мен:


КАКВО СИ ТИ ЗА МЕН?!


Беше ми приятелка голяма, 
но стана една огромна драма.
Започнах аз да те харесвам,
и косата почнах да си сресвам.

Красива гледка беше ти,
още си си, не се плаши,
но аз не гледам красотата,
а просто вътре във душата.

Твоята душа - огромна е, 
твойта красота-безспорна е,
харесвам всичко в теб, 
разтапяш ме ти мила като лед.

Заеш, че харесвам ти очите,
те са като планините,
хубави, зелени и чаровни,
без думи - просто са любовни!

Маймунчето ми сладко, 
умничето на батко,
красива си ми ти,
без конкуренция дори!

Момиче си на четирнайсе,
още малко ставаш на петнайсе,
мила, умна и красива,
и доста, доста досетлива.

Красотата ти е вътре в теб, 
харесвам те такава,
не искам друго зная,
просто с теб оставам аз докрая!

Всичко, от което се нуждая,
имам аз сега!
Не искам аз да те изгубвам - зная,
обичам твойта красота!

Редовете ми не свършват, зная,
както желанието ми да съм с теб!
Искам с тебе да съм в стая,
и там до края аз да си стоя!




1 коментар:

  1. Явно много обичаш този човек... Сигурно е най- голямата щастливка! :)

    ОтговорИзтриване