Търсене в този блог

Извънземните...

Хора...знам, че може да ме вземете за луд....но тази вечер ще пиша за нещо различно и може би интересно....поне за мен :D Темата тази вечер от моя страна ще бъде "Извънземните". Аз лично познавам едно, но не съм сигурен дали е извънземно или аз съм луд...разбира се се шегувам, но стига толкова шеги за сега :D Искам първо да ви задам един въпрос, на който съм сигурен, че ще се замислите-вярвате ли в извънземни?! Мислите ли че сме само ние в тази Вселена...може би те са по-близо, от колкото ние мислим. Но може и изобщо да ги няма...аз лично мисля, че не сме сами, но всеки има собствено мнение. Разбира се не съм ги виждал още в Добринище...виждал съм НЛО (неидентифициран летящ обект), но това не значи, че са извънземни. Читатели, задайте си въпроса има ли ги или не?! Кой знае....може би съществуват по-висши сили от нас...може би точно това са те. Но до сега няма доказателства дали съществуват или не. Но за сметка на това има много филми и всякакви видове снимки на странни същества-извънземни уж. Хората имат фантазия поне :D И аз имам...освен да взема да направя някоя друга снимка на моите приятели....туко виж сте ги взели за извънземни..хаха..:D Ами това ще бъде за тази вечер от мен...но тази скука ме кара да пиша странни неща :D и ето ви едно тази вечер..Пожелавам ви приятна и спокойна вечер...и да сънувате извънземни....няма да ви хареса май много....но е яко :D

1 коментар:

  1. В момента, в който прочетох заглавието бях сигурна, че ти си го писал.

    ОтговорИзтриване